torstai 24. huhtikuuta 2014

Pitkästä aikaa..

Tosiaan otsikko kertookin, että oon pitkästä aikaa tänne kirjottelemassa. En oikein tiedä miten oon unohtanu koko postailun, en edes muista millon oon käynyt bloglovinissa lukemassa seuraamiani blogeja.. No, jospa tämän postauksen jälkeen innostuisin vähän enemmän! En edes muista mitä viimesimmässä postauksessa oon kirjottanu ja en oikein tiedä mistä aloittaisin.. 
Ehkä on vain parempi, että annan vaihteeksi kuvien puhua puolestaan ja kerron niiden voimin mitä on tullut tässä kevään alussa tehtyä. 

Muutama kuva pari viikkoa takaperin olevasta porin reissusta:





+ muuta mukavaa kuvakirjaston kätköistä:





tatuointi haave





En muuten ole pahemmin kameraan koskenut, nyt kun kesä ja loma on lähempänä, ehkä motivaatio kameran kanssa liikkumiseenkin käynnistyis hieman! Seuraavan kerran ajattelin kirjoitella viikonlopun jälkeen, koska perjantaina parturiin, ja kerrankin teen jotain uutta mun tukalle, muutakin kuin erilaista värjäämistä. Uudesta tukasta siis kuvia ensi viikonpuolella, see you then <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti