tiistai 24. helmikuuta 2015

So you'll probably always have a spell on me

Hups.. Ajattelin pitkästä aikaa tulla katsastaa tätä blogia ja ajattelin että noh, eipä siitä nyt niin pitkä aika ole kun oon viimeks kirjotellu, mutta kyllä siitä näköjään taitaakin olla.. miten joulukin hujahti ohi niin nopeasti!? Ei meinaa tää ajan kuluminen mennä jakeluun.
Koulussa ollu viime aikoina aivan huikeen hauskaa ja on ylpee itsestäni että sain vaikeen tentinkin läpi ekalla kerralla! Jes!! Nyt makoilen kämpällä viinilasillisen kanssa ja viettelen hiihtolomaa.
Pari edellis yötä oon majaillu äidin luona sen ja pikkuveljien seurana.
Nyt sitten tulin pitkästä aikaa omalle kämpälle ja pitäisi keksiä mitä tekisi. 
Ainiin, tein toisen blogin, johon kirjoittelen oppimispäiväkirjaa työharjoittelusta. Eli sieltä löytyy höpinöitä siitä miten mulla on siellä sujunut. Oon puolet harjoittelusta päiväkodilla,
toisesta puolesta harkkaa ei ole vielä mitään tietoa, mutta eiköhän sitä jotain keksi ajan kuluessa. 
Ajattelin, että seuraavassa postauksessa voisin vihdoin ja viimein kirjoitella tästä mun kämpästä,
saapi nähdä milloin saan senkin aikaiseksi!
Ihanaa hiihtolomaa kaikille joilla se on nyt tai vasta tulossa!!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti