maanantai 3. helmikuuta 2014

Monday, Here we go again..

Hyvää huomenta kaikille! Taas yksi tylsä maanantai menossa.. Ärsyttää kun en osaa mitenkään nukkua pitkään, ja nyt kun vielä olisi varaa nukkua, sillä koulu alkaa vasta puoli yhden aikaan. Voin taas veikata miten turha päivä on tulossa. Ainakin ensimmäiset tunnit menee tyyliin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. On oikeasti hankala keskittyä aiheeseen tunnilla kun opettaja kuulostaa joltakin avara luonnon selostajalta!! Noo, onneksi se on vain puolitoista tuntia ja sitten vähän aikaa askartelua ja sitten taas kämpälle istuskelemaan. Tänään mun pitää iltapäivä pyhittää pyykin pesemiselle!
Sitä on taas kertyny kunnon vuori! 

Mua ärsyttää tällähetkellä muukin kuin tuo vessan nurkassa oleva pyykkikasa.. Nimittäin se kun netflixin kuukausi maksua ei ole vielä maksettu, ja oisin tänään just päässy kattomaan pretty little liars:in kahta viimisintä jaksoo kakkos kaudelta!! Ootin koko viikonlopun tätä maanantaita kun tiesin että mulla tulee olemaan tylsää, niin ajattelin että katson ne jaksot loppuun, mutta ei.. Noo, enköhän mä keksi jotain.. Katon telkkarista jotain kokki ohjelmia ja jossain vaiheessa laitan itteni. Sit oiski jo aika lähtee kouluun. 
Nyt lisää teetä tähän mun tyhjään mukiin ja telkkari auki!
Hauskaa maanantaita ♥ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti