keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Tylsyyden multihuipentuma

50 faktaa
1. Oon nyt menossa amiksen ekalle vuodelle, Partaharjuun
2. Ollaan muuttamassa mun poikaystävän kanssa yhteen kuun vaihteessa
3. Ollaan seurusteltu vähän yli 7 kuukautta
4. Oon huono jo tässä vaiheessa keksimään näitä faktoja
5.Kuuntelen tällä hetkellä black opsin ääniä.. jeejee..
6. Tänään pitäs alkaa roudaamaan kamaa uuteen kämppään
7. Ruoka on parasta
8. Mun lempijuoma on kahvi
9. Rakastan tatuointeja!!
10. Täytän lokakuussa 16
11. Saatan stressata joistakin asioista vähän turhankin liikaa
12. Mulla on kaks pikkuveljeä
13. Vihaan ruotsin kieltä!!
14. Oon riippuvainen fb:stä
15. ^ ja puhelimesta!
16. Mua jännittää uuteen kouluun meneminen
17.Tykkään leipomisesta, ja muutenkin ruuan laitosta
18. Mun äiti yks mun parhaimmista kavereista
19. Mun pitäs voittaa lotossa ja päästä shoppailemaan mun vaatekaappi uusiks (y)
 20. Omistan järkkärin ja tykkään kuvata.
21. Mut silti oon tosi amatööri
22. Tää kesä on mennyt ainakin mun mielestä ihan liian nopeesti
23. Rupes tekee mieli tupakkaa
24. Ja kyllä, pitäisi lopettaa.. s:
25. Tänä kesänä olin ensimmäistä kertaa kesätöissä
26. Mun toinen nimi on Iida
27. Meillä on kotona kaks kissaa, Jippo ja Jurri 
28. Ja myös kaksi koiraa, Bella ja Jykä
29. Rakastan suklaata!!!
30. Mulla tulee ihan sika kova ikävä yläaste aikoja.. <3
31. Mulla ei oo lävistyksiä muualla kun korvissa
32. Oon riippuvainen monista asioista
33. Esim, netti, koska fb sun muut
34. Vihaan kaksnaamasia ihmisiä.. Kukapa ei? ;D
35. Pelkään menettämistä
36. Oon aatellu et värjään hiukset mustaks
37. Mulla on ruskeet silmät
38. Muumimukit on söpöjä^^
39. Mulla on pakko olla kalenteri mihin merkitä päivän tapahtumia ja muuta tärkeetä
40. Hauska lukee sit vuoden lopussa vanhoja kirjotuksia :p
41. Rakastan mun huonetta ja en haluis millää luopuu siitä :c
42. Musiikki on lähellä sydäntäni (8
43. Vihaan talvea, koska lumi ja kylmyys ja pimeys!
44. En ikinä oo osannu keskittyy niin paljon et oisin saanu jonkun kirjan luettuu loppuun
45. Tykkään laulamisesta vaikken nyt mikään satakieli ookkaan
46. En osais olla ilman mun läheisiä
47. Saatan joskus olla hieman äkkipikainen
48. Lempisarjani on skins 
49. Haluisin joskus oman kanin :3
50. En oo vielä ihan varma mikä musta tulee isona




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti