keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Never regret something that once made you smile

Mikä siinä on kun ensin sitä ajattelee
et ''Nyt mä kerranki panostan blogiin kunnolla ja pysyvästi'' 
mut .. niih, sit sitä jostaki syystä aina jää postaukset tekemättä.
Ja sit tää toinen ongelma, eli kun sä sit pitkästä aikaa rupeet kirjottamaan
niin tulee ihan lukko olo, et ''Mitähän sitä nyt pitäs kirjotella'' 
No aluks, mulle kuuluu ihan suht koht hyvää. Viime viikonloppuna tuolla yli
sadan kilsan päässä asuva ystäväiseni Kerttu tuli käymään,
oli ihana nähdä kun viime kerrasta olikin jo puoli vuotta aikaa.
Samalla sovittiin et nähdään seuraavan kerran vähän nopeemmin, elikkäs ens kuussa (? :D)
ois Puumalassa Kemmakat! Sinne tulee muutamia artisteja ja ajateltiin et
ois ihan kiva päästä viettää iltaa hyvän musan merkeissä!
Asiasta toiseen, mua stressaa ihan hirveesti etten
kerkee tekemään kesälomalla oikein mitään.
Tosi moni kaveri on käyny fetareilla ja kiertäny
muutenki Suomee,ni minä oon vaa lahonnu niemellä.
Ja kesäloma on puolessa välissä! Toivottavasti sitä sais nyt otettua
itseään vähän niskasta kiinni, että sais suunniteltua
jotain erillaista kuin mökillä oleskelua.
Sit kolmas asia mikä pyörii joka päivä mieles, eli ''Kesän jälkeen ei
enää yläasteelle, vaan ammattikouluun, wtf?!'' Niin, eli en siis voi
mitenkää vieläkään ymmärtää miten kolme vuotta yläasteella
on menny näin nopeesti.. Oon varmaan jankannu tätä
mun joka ikisessä postauksessa mut tuntuu vaa iha sika oudolta!
 Seuraavat kolme vuotta vielä ni valmistun, hui kamala!! 
Mutta ei mulla nyt muuta, yritän nyt postailla mahollisimman usein
ettei tää blogi jäis multa ihan kokonaan.
Hyvää alkanutta torstaita kaikille! (:


4 kommenttia:

  1. Miten oot väkertäny tonne sivuun ton Weheartit-lootan? :-)


    http://hakunamatata-sannna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sieltä ite WeHeartIt:n sivulta, sieltä sellasesta jutusta ku 'Goodies'

      Tossa on linkki:) > http://weheartit.com/settings/goodies

      Poista
    2. Oho mitä vittuu en oo ikinä tajunnu rullata tota sivua alemmas. Kiitos! :-D


      Poista
    3. haha :D kyl mullaki meni aikaa ennenku honasin ton :D mut juu eipä mitää (=

      Poista