tiistai 28. toukokuuta 2013

Ei mul oo aikaa olla itsestäni huolissaan

Ai että, en malttais millään oottaa että tää peruskoulu loppuis!
Noo, onneks ei oo ku enää alle viikko ja sit ois ne kauan ootetut päättärit.
Sain viikonloppuna ostettuu niihin päättäreihin kengät.
Käytiin Aten, äipän ja pikku veikkojen kanssa Jyväskylässä vähän kiertelemässä.
Oltiin kyl onneks Aten kanssa kahestaa keskustas ku äippä ja veikat lähti seppälän kankaalle.
No ei mulla ollu oikee rahaa ku ostaa vaa ne kengät, ja sitte sellaset isot hopeiset pallo korvikset.
Mun entiset oli hävinny ni oli pakko ostaa uudet!

Jotenkin tuntuu muuten tosi oudolta ajatella et tän viikon jälkeen ei enää tullakkaa siihe samaa kouluu,
eikä siihen samaan luokkaan.. Oon aatellu tota jo ihan sairaan pitkää
ja välillä jopa itkettää ku tulee ihan hirmunen ikävä kaikkia kamuja!
Varsinkin jos vielä hommataa Aten kanssa se kämppä Pieksämäeltä.
Jostain syystä pelottaa et erkaannun kaikista kavereista.
Mut no onneks on puhelimet ja facet ni voi pitää yhteyttä kamusiin! 

Tosiaan kävin perjantaina parturissa ekaa kertaa puoleen vuoteen!
Outoo ku viimeks viime vuoden puolella istunu Jatan penkissä viimeks.
No mut kummiski, ite oon tosi tyytyväinen lopputulokseen!
Varsinkin jos saisin jostai sen verran rahaa et ostaisin
Hennalta ne sen vanhat pidennykset ja värjäisin ne. 
Sit oisin ihan super tyytyväinen! (-: Oon varmaa vuoden ajan himonnu pidennyksiä,
ja nyt mä ne vihdoinki saan kunha saan vähä ylimäärästä rahaa.
Tuossa vielä kuva mun uusista hiuksista.  > 

.. ja tässä uudet :-)
tässä nää vanhat hiukset ..


 
<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti