torstai 2. toukokuuta 2013

abc of my life

Atte- kulta <3 love you!!
Bloggaus- yks maailman parhaimpia tapoja tappaa aikaa
Coverit- niiku last.fm:st voi jo varmaanki huomata ni tykkään joskus kuunnella joidenki biisien (screamo) covereita
Domino keksit- NE ON VAA NIIN HYVIÄ :3
Englanti-tykkään tosi paljon enkusta ja mun mielestä kaikki kuulostaa paljon paremmalle englanniks :D
Foreca -yks mun parhaista kamuista! tietää mitä tulevina koulu päivinä pitää pukee päälle ;)
Ginatricot -yks mun lempivaate kauppa!
Hauskuus -kollotus on parasta

Itunes - en osais elää enää ilman sitä :D
JunoJulma-henriJuju - en osannu päättää yhtä noista!
Kesä - maailman paras vuodenaika!!
Lm - blue label :3
Maito - yks mun lempi juomista :3
Nina Dobrew - mun yks lempinäyttelijöistä ja yks maailman kauneimmista tytsyistä!
Onnellisuus - pyrin olemaan mahollisimman ilonen ja siitäki tulee jo hyvä mieli ku muut on ilosia :)
Pierce the feil - kuuntelen täl hetkel tota bändii!
Ruoka - mitä sitä enempää selittää.. ruoka on hyvää ja vetää puoleensa :)

Selitys - varmaa tosi moni mun kavereista on huomannu et saatan joskus selittää ihan omiani...
Tiia - parastoveri<3 love you!
Ulkoileminen - mun mielestä on ihana olla ulkona ja viettää siellä aikaa, varsinkin sillon ku on aurinkoinen ja lämmin keli!
Viestittely - oon puhelin riippuvainen ja jos mulla on tylsää niin pakko laittaa edes yhelle ihmiselle viestiä.. nykyään toi on pakkomielle :D
Weheartit - love it!
Xylitol - purkkaa on kiva mussuttaa :3
Yrittäminen - yritän jotenkuten aina parhaani
Zzzz - nukkuminen on lähellä sydäntäni
 Äippä - mami on myös yks parhaista kavereista!
''Öitä'' - toi vaa kuulostaa aina yhtä ihanalta, ihan sama kuuleeko sen vai saako viestinä :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti